Klachten

Sanicswinkel doet haar uiterste best om je bestelling zo zorgvuldig mogelijk te behandelen. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben met betrekking tot je bestelling, de bezorging of onze service, dan verzoeken wij je nadrukkelijk het onderstaand formulier te gebruiken en alle informatie aan ons door te geven.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van het onderstaand formulier.

Graag ontvangen wij het volgende:

  • Een foto van waar het beschadigde artikel.
  • Het ordernummer waar je het artikel op besteld hebt.
  • Het artikel nummer van het artikel wat kapot is geleverd.

Nadat wij alle bovenstaande informatie hebben ontvangen, kunnen wij je klacht in behandeling nemen. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht melden